2016. május 1., vasárnap

Balmazújváros - időfutam 2016.05.01.

Reggel 7 órai gyülekezés, pakolás, reggeli kávé után elindultunk a versenyre.

Mindenki jó kedélyű mivel nem kellett túl korán kelni. 

A nevezés gyorsan lezajlott és már kezdhettük is összerakni, felkészíteni a gépeket a versenyre. Bemelegítés, pályabejárás után hamar elérkezett a rajt pillanata. Mivel még nem voltam soha ilyen versenyen nem tudtam mire számolhatok, a táv nem volt nagy, de az oldalszél annál inkább. Elindultam a többiek majd csak utánam (Linzenbold Tamás 1, Lőkös László 3 perccel). Tomi az első hosszú egyenes végén utolért sajnos nem tudtam rajta maradni sokkal jobb tempót diktált és be is akartam osztani az erőmet. A 10 km-es forduló után hatalmas szembe széllel találkoztunk gyors ritmusváltás és mehettem tovább a saját tempómat. 3 perce a forduló után megláttam Lacit szemben, nagyon jó tempót ment és meg is előzte az előtte egy perccel rajtolót. Nem aggódtam hisz tudtam, amit én átéltem ők is átfogják. Hamar elérkezett az utolsó 3 km ahol egy újabb ritmusváltás és még ami bennem van gondoltam kiadom majd a célban lesz időm pihenni. A többiek buzdítása közepette azért a célba érkezés megkönnyebbüléssel telt. A célnál még megvártuk Lacit, hogy ő is befusson. Mindenki kellemesen elfáradt. 

Az NyKSE-Neonbagázs tagjai ismét kitettek magukért. Nagy izgalommal vártuk az eredmények kiírását és az eredményhirdetést. Nagy meglepetésünkre Laci 4. én pedig 3. helyen értem célba mtb 19-39 kategóriában.

Nem elhanyagolható az sem hogy főcsapatunk az NyKSE tagjai is nagyon szép eredményeket értek el Solymosi János 2. helyezett országúti 40+ kategóriában, Linzenbold Tamás 1. helyezett mtb 40+ kategóriában, Kovács József (Kazy) és Knopf Balázs országúti páros 20-29 éves ffi kategória 2. helyezett. 

Gratulálok minden versenyzőnek, aki sikeresen teljesítette ezt a távot.



Szerintem mondhatom mindenki nevében, hogy izgalommal várjuk a következő megmérettetést.

-Józsi-



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése