2016. július 7., csütörtök

Kalnica Bike Park! 2016.07.04-06.

A Duna-Maraton végeztével kiscsapatunk beült az autókba és elindultunk észak szlovákia felé.
Mindannyiunkból sokat kivett az utazás és a verseny is.
Sikeresen megérkeztünk, elfoglaltuk a szálláshelyet, melyet ámulva csodáltunk.
Hegyek között szinte szomszédok nélküli ház a hegyoldalon 30 méteres fenyők körülöttünk.
Vendéglátóink egy rögtönzött vacsorával kínáltak minket sült kolbász sült virsli grill zöldségek.
Az este hamar eltelt mindenkit elnyomott a friss hegyi levegő.
Második napunkon mindenki beállította magának a kerékpárját és délelőtt el is indultunk egy kis barangolásra. Mivel a hegy oldalában voltunk egy kb 3 km-es ereszkedéssel értünk a Kálnicai Dema Bike Park bejáratához. Közös bemelegítés és vezetőnk után tekertünk.
Nem volt hosszú, de annál izgalmasabb helyeken mentünk. Egynyomos pump track pálya volt mindössze 5 km. Az elején úgy éreztem ez meghaladja technikai tudásomat, de a végére egészen belejöttem. A házhoz közeledve már nem is tűnt annyira élvezetesnek a felfelé mert az éhségtől elvesztettük erőnket. Nagyon ízletes ebéd várt minket a házhoz visszaérve. Megebédeltünk egy kis pihenés és újra bringára pattantunk. A közeli hegy csúcsáig tekertünk fel kb 12 km-es út 600-700 méter szintemelkedéssel, de megérte. Csodás látvány fogadott minket. Felfelé kényelmes beszélgetős tempóban mentünk szinte végig együtt, ahogy egy csapathoz illik, meg-meg álltunk fényképezgettünk. Ugyanazon az úton mentünk lefelé ahol fel is jöttünk, repesztetünk élveztük az ereszkedést. A vacsoráztunk sütöttünk beszélgettünk, de hamar eltettük magunkat másnapra mert várt ránk a Bike Park.
Reggel evés kávé és már gurultunk is le a Bike Park-hoz. Mily meglepő újra reggeliztünk. J Arnold (Cuki) a házigazdánk intézett pump track bicajokat és már kint is voltunk a pályán. Egy kis oktatás, hogy mégis mit kell itt csinálni (persze a többiek már voltak itt, ők tudták) és pumpálni kezdtük a bicókat. Egész jól ment volt némi kis bukás kis kisiklás, de mindenki újra és újra nekivágott. Nagyon hamar elment ezzel a délelőtt. Megebédeltünk egy kicsit ücsörögtünk a hütte árnyékában, amikor Cuki megjelent 3 enduro bicajjal hogy akkor irány a felvonó és a hegycsúcs. Különböző pályákon lehetett lejönni szuper enduro, downhill sok-sok különféle ugratókkal tarkítva. A hegy tetejéről itt is csodás volt a kilátás. Nem volt egy egyszerű, sőt kimondottan nehéznek mondanám. Ezért inkább visszatértünk a pump track pályához. Ez a nap is gyorsan elszállt. Innen elmentünk megnézni egy közeli várat, de sajnos zárva volt ez minket nem zavart körbejártuk ameddig lehetett.
A szállásra visszaérve tüzet raktunk a lányok zöldséget pucoltak és már sütöttük is a szalonnát.
Na jó így a vége felé el kell árulni, természetesen megkóstoltuk a napokban a helyi különlegességeket úgymint becherovka, borovicka. Természetesen csakis mértékkel és felelősségteljesen.

Utolsó nap reggel már csak a pakolás volt hátra egy kis vásárlás még otthonra amit nagyon ízlett a helyi készítményekből.
Fájó szívvel búcsúztunk a helytől, vendéglátóinktól,de tudtunk hogy egy év múlva újra itt leszünk.
Meghódítjuk a hegyeket ismét.

-Józsi-

Kiccsapatunk

Szépek vagyunk egyen pulcsiba

Józsi felért a hegyre - Quark társaságában :)

Bike Park - Ez az ugró ember nem tudjuk kicsoda :)

Béci és Ildi is felért a hegyre :)

Quark!

PumpTrack pálya

Béci és a szép bicaj :)

Köszöntő

Csak szépen sorban :)

Túra 1. napja

Laci és Józsi szép hegyen :)

A lányok is felértek ám! :)

Angi és Gabi repeszt :)

Laci is suhan :)

Laci és a pumptrack :)

Józsi is szépen belejött :)